20 Temmuz 2012 Cuma

Guerrilla Marketing- Bordo Mavi / Trabzon




 —  Trabzon’da çekilmiş bu fotoğrafa baktığımızda ; Mavi Jeans mağazasının yanında “Bordo” isimli bir mağaza. Yan yana geldiğinde “Bordo Mavi”. Aynı mağazanın yerinde herhangi bir isimde herhangi bir mağaza da olabilirdi. Ama mağazanın ismini “bordo” koyduğunuzda ve bunu Mavi Jeans ile aynı fontta yazdığınızda, tabelasını da Mavi ile aynı hizaya yerleştirdiğinizde, üstelik bunu Trabzon’da yaptığınızda, yaptığınız yatırım çok daha değerli hale gelebiliyor. 

     İşte bunu görebilmek ve uygulayabilmek gerçek bir “gerilla ruhu” gerektiriyor. 

1 yorum:

  1. Her firma tanınmak, büyümek ve kar etmek için kurulur. Bunun için firmaların farklılık yaratabiliyor olmalarıyla mümkündür. Yukarıdaki resimde görüldüğü gibi bir firmanın yerelde olsa kendine yer edinebilmek için uluslararası bir marka "MAVİ JEANS"in yanında " BORDO" simiyle Trabzon'a yaraşır bir farkındalık ve bilinirlik yaratmıştır. Buda gerilla ruhuyla mümkündür ...

    YanıtlaSil