Üretici açısından Pazarlama Karmasının 4 ana p'sinin; 1- Price =fiyat 2- Product=ürün 3- Place=yer 4- Promotion=tutundurma'nin yanına günümüzde 3 yeni ögeden daha bahsedilmektedir. Bunlar ; 5- People=insan 6- Process=süreç 7- Physical evidence=fiziksel kanıttır.
Tüketici açısından 7 C ise ; 1- Costumer value=tüketiciye değer katan şey 2- Cost=maliyet 3- Convenience ( Erişilebilirlilik) 4- Communication (İletişim) 5- Consideration (Değer verilme) 6- Coordination (Koordinasyon-Süreç) 7- Confirmation (Onaylama-Teyid)
Üretici açısından Pazarlama Karmasının 4 ana p'sinin;
YanıtlaSil1- Price =fiyat
2- Product=ürün
3- Place=yer
4- Promotion=tutundurma'nin yanına günümüzde
3 yeni ögeden daha bahsedilmektedir.
Bunlar ;
5- People=insan
6- Process=süreç
7- Physical evidence=fiziksel kanıttır.
Tüketici açısından 7 C ise ;
1- Costumer value=tüketiciye değer katan şey
2- Cost=maliyet
3- Convenience ( Erişilebilirlilik)
4- Communication (İletişim)
5- Consideration (Değer verilme)
6- Coordination (Koordinasyon-Süreç)
7- Confirmation (Onaylama-Teyid)